Nuffnangs Ads

Wednesday, December 14, 2011

AKU NAK JUAL BARANG KORANG NAK BELI TAK?

Tetibe lepas opes hour nih aku rasa cam laju je jari2 aku menaip...

OK meh straight to the point sajork..tak yah ada panton2 ke pulut kuning ayam golek nak mukadimah entri kali ini.

Cam nih cerita die.

Untuk pengetahuan UMUm (cewah cam ramai beno je pembaca blog aku an)
Saya adalah seorang pembeli ONLINE yang TEYGAR

Disini, aku terpikir tentang nak juai balik aka bahse sedap di dengo PRE-LOVED (speaking okeh)

Korang jgn riso, aku nih bukan jenis yg pakai brang PHERAK *don noe how to spell it right or JAKON, pakai barang smp lunyai or something...

Aku nak jamin kat korang yg brng2 PRE-LOVED nih once korang beli sure korang puas ati (wa gurantee munye). Plus rege sngt berpatotan dr rege retail kat BUTIK *rege butik msia yg sngt tak waras smp buatkan jengkel sngt dgn rege korang dapat dr US or SINGAPORE! brengset!

Ekceli aku dah lama dah berkecimpong dlm bidang perniagaan PRE-LOVED nih, cumenya aku tak exposed sngt letak dlm blog, sbb selalu nye aku juai pada rakan2 terdekat sajork.

So kali nih aku betol2 nak gigih buat PRE-LOVED, sbb sayang brng aku beli tuh masih elok sngt, kdng2 tuh beli sekali pakai je, pastuh aku tamak beli brng lain yg lama aku tingggalkan... *seb bek BF aku tak buat cam tuh :)

Brand? owh jgn riso aslong dgn aku, tolong la percaya *siap bagging nih, keji!
Aku terlampau obses dgn branded item..OK OK branded aku tak tercapai lg BRAND cam LV, GUCCI, PRADA, FENDI wogehh..itu aku tak termampu lg... bnyk lg bnda lain aku boleh buat dgn rege riban2 tuh, baik aku main GOLD! wahhhh verangan...

Yg pasti korang tunggu jeh la new entri dr aku..brand apa..tuh pown tunggu..rege mcm mana tuh pon tunggu..tunggu voley? tak sabar punya manusia...

Jup yeh ngah adjust gambo2 dlm blog nih...

p/s: PRE-LOVED bermaksod, barangan yg aku beli pada harga retail, dan dah terpakai (mcm second hand gak le), pakai pon kurang dr 3 kali pakai bwk melaram,tp jaminan terhadap mutu harga semua sngt puas ati. kdng2 reason yg buat aku gigih nak juai balik sbb, org tamak an, beli ikot napsu serakah, pastu tak muat bagai ex KASOT...Ape pown yg pasti disini,




ANDA MAMPU MILIKI



*dah mcm iklan BANK promote personal loan jeh

No comments: