Nuffnangs Ads

Tuesday, September 21, 2010

BAKA ARAB

Aku dilahirkan dr baka yang amat tak di sangka2 kan, sbb muka aku tak de lah mcm Nancy Ajram pown, nama pon tak semix mana..so baka yang jatoh pada aku hanya lah Fizikal pada tubuh badan semata-mata...iaitu BAKA ARAB!

bile raya sibok org tego "eh dhirah nmpk SIHAT lah untie cha" ye aku mmg sihat tubuh badan, korang tuh lain lah makan hati je. ko hengat kurus2 sngt pon chantek ke, lpas tuh mulut lebar mcm kuda..eiuwww tolonglah...kata2 tuh keluar dr hati je, hormat lah katakan, kalu ckp dr mulot yg jujur nih, mahu bala yg ku trima dr mama nnt...

mama perasan muke aku semcm je. mak aku trus pegang tngan aku lantas menyahut soklan itu "ha ah sihat betol, tp Cha suka, nampak die happy, senang hati biar kan die kat KL" haaa kau ada mak korang nak back up mcm tuh sekali? ituew bermaksod aku pandai cr makan ok..cukop duit tok sara hidop kat KL ini...paham ke tidakkk!

lantas hari itu juga aku trus tak pedulikan dgn diet yg aku amalkan, aku amat teruja smbel terharu dgn tindak tanduk mama ketika ituew. Mak, die mesti akan jd yang terbaik utk anak2nya...

No comments: