Nuffnangs Ads

Tuesday, September 21, 2010

[ Riang Ria Di Hari Raya ]

Salam To all My Muslim Colleague..


Raya tahun ne sngt simple. Mama just masak SOTO je..Amin, senang sikit kija raya tahun ne. kalau tidak, mama nak masak Laksa JOHOR... sayup2 je nama Laksa Johor tuh kuar dr mulut mama...bkn apa, mama aku sorang paling perfectionist dan detail. Kalau ada org gaji kat umah KHOMPEM org gaji kasi notis 24 jam mintak brnti kija...ha cam ne tuh
ingt zaman dolo2 masa tulang Pat kerat MAMA aku masih mampu lagi buat laksa johor...time tuh hanya kiteorg adik bradik je lah umat yg perpeluh2 dgn misi pengasingan tetulangan ikan parang untuk di buat kuah laksa JOHOR ituew. tak perlulah aku detail pasal tetulangan ikan parang punya meriah mcm mana kan?

seperti yang ku katakan tadi, mak aku sngt PERFECTIONIST...tp hasil dr Perfectionist beliau ituew jugalah yang menjadikan kezen2 yg tak do petir kilat angin ribot call, tnye soklan mcm ne "Baba Cha masak apa raya tahun nih? laksa JOHOR ea?" kau dah kenapa kan tnya soklan siap jawapan sekali???

aku hidangkan contoh gambo laksa JOHOR untuk tontonan UMUM


MAMA next year kite wat laksa JOHOR k...alo lo lo..cayang MAMA...

No comments: