Nuffnangs Ads

Friday, September 3, 2010

DoNNa Karan New York

Yiehuuuu (Sambel Lompat katak pastu kiki kiri dan kanan bertemu) Just Bought new handbag..Not Not Not, not for raya Ya ols......just for my daily use lah...


sejak aku dah berkerja nih, tiada istilah "Kasot Baru lah, Selipo Baru lah, HandBeg Baru lah, Bra Baru lah, Stoking Baru lah sempena raya" aku bukan wanita begitu ok, yg selalu merengek mahu kan suatu benda ituew...Me sngt simple...membeli belah bila aku berkemampuan...agak2 betol dah berduit ada rezeki baru lah aku melangkah satu persatu membeli apa yg termampu...gituew lah gamaknya


mana tak nye weih, dah kalu nak borong semua branded item dalam satu masa...mahu tak kau kering lepas tuh...kang taip kang, ada yg kata aku belagak..tp nak wat gano ya ols..dah mmg tuh selera mak...tp tak tercapai lg lah tahap selera TITI LIJAh and Si Eiken MAwi iteuw..Gucci Prada LV Bagai...aku cukup lah takat Dolce, DKNY, Marc Jacob, Ted Baker, Micheal Kros..paling cikai pon Coach, River Island..dan harga paling mampu Bershka, Pull and bear, Mng, Guess, AX dan seangkatan nya. (statement mmg nak riak kan')
ye lew kannn'...selagi aku masih hidop solo (status masih bujang) selagi ituew aku masih boleh memanjakan diri sendiri dgn duit aku sendiri. ye lah hidop bila dah kawen lain sikit kene berkorban tok suami anak bagai..
aku bkn lah jenis yg suke meminta duit pada sang LELAKI...Paling meluat dan meyampah bile dngr ayat.."ko sesah je d mamat nih, die pakai lambo..." dlm hati kecil berkata "hala lambo je ke??burgatti veyron super sport , bentley Continental GT, ado?" (ha selera aku mmg kelas platinum aja Ok...)

aauw.....tayar and sport rim die tuh je dah boleh beli keta VIVA cash weih


nih lah kereta kelas teratas haku...amacam? ada bran...

bkn susah untuk dapat lelaki yg berduit dan mempunyai segala-galanya seperti diatas ini..kau melentink, ko gedik, ckp mcm angin tuh kan...ha dpt lah..tp satu je..bile ko dah dpt org mcm ituew..satu je soklan aku nak nanyo kat kau...ko kecapi tak kebahagiaan seperti yg di idamkan? jwpannya aku janji 80% mengatakan tidak....

No comments: