Nuffnangs Ads

Wednesday, October 20, 2010

[ Nama Samaran ]

Dulu time sekolah rendah org pangel aku Dhirah...alamak nama mcm baik je dgn aku kan..

then smp sekolah menegah, time tuh zaman ada geng2 kan...gengster lah katakan...dorang g tuko nama aku jd DIDIEY...ha melekat nama tuh smp lah aku masuk Uni....smp lah ke tmpt Kija...kira DIDIEY nama paling tip top ah aku dpt...aku pon tak tahu celah mana dorang create nama NADHIRAH tuh timbol DIDIEY...layan kan saja john...

bila ada orentation je..harus ku kenal kan diri ku sebagai DIDIEY...so mana jantan2 nak selamat dr kene caci maki dgn GF mahu pon BINI, save dlm HP nama DIDIEY, kire selamat ah tuh...sbb nama DIDIEY tuh mcm agak konpius jantina nyek....Betol Oak?

Nak dijadik kan Crita...wujudlah seorg umat yg ku kenali, kirenye die nih mcm pengubah lah..NOT bkn pengubah bunga mahu pon hantaran, sbb ku tahu die belom kearah ituew lagi....

die nih suke mengubah nama rakan2 sekerja aku....sume org die tuko nye nama....
sampai org di sekeliling nya berterabor nama si umat nih kasi...

BILA NAMA DI UBAH!

Nadhirah - NANA (UMMI NANA)

Alin - ANIN (MAMA ANIN)

Hidayah - YAYA (IBU YAYA)

Zaki - KIKI (AYAH KIKI)

Shazni - NINI (WALID NINI)

Fiezah - PIJA (MAMA PIJA)

QISTINA - haaa mmg paling best...nama minah nih mmg wujud mcm2 version...mmg banyak...nama tuh aku dgn Cidah yg kasi...kalu org dngr "aduh muke chantek, nama kampong..."
tuh lah motip aku dgn cidah tuko nama beliau...kasi jatoh sikit market nya....hahahahhah...

nak tahu nama QISTINA nih jd ape?

mule2..TINAH, diubah I menjadi O maka Tonah...bile NAH dibelakang di buang dan diambil TON dan ditambah pule dgn Huruf A di depan...maka cube eja betol2...ok ok... nama die mmg sngt unik di kalangan kami semua

ATON....TONAH....TON... (MUMMY TONAH)

sume nih korang leh penggel nama die...pasti die kan menyahut..sbb tak sapa dah nama seunik beliau....kahkahkahkahkahkahk

* tonah si baju cekelat

p/s: erk yang dlm kurungan tuh baru wujud bila si TONAH = Mummy to BE...sapa yang kasi name2 tuh?owh of cozzzz si dile tuh juga...sapa lg kalu bukan Chacha

No comments: